A byla zima...

27.11.2015 19:13
...mrzlo, až se jiskřilo. Ach, ti broučci pod jalovcem – jestli oni to vydrží! Vždyť jim chaloupku podzimní vichřice málem odnesla a celou ji pobořila. Ani nestačili střechu opravit. Však tam také tu zimu nezůstali, ale přestěhovali se ke kmotříčkovi pod dub. I s malou Berunkou, která se mamince a tatínkovi narodila............
 
Tak to si teď čteme při podzimně - zimních večerech. Ovšem já narozdíl od Broučků zimu miluju. Klidně si skočím i do jezera nebo Labe, ač samozřejmě né tak často, jako v létě, za což jsou páníčci moc rádi, protože prý už konečně nepáchnu. :-)
 
Poslední měsíc byl jak jinak opět ve stylu výletů. Byl jsem třeba na 3 dny na Moravě s Willym a ještě jednou 11tiletou kámoškou, kde jsem si užili vinic a sluníčka.
 
 
Taky jsem byl po dlouhé době na statku v jižních čechách, opět s Willym, kde jsem mimo výletování taky dělali podzimní táboráky. 
 
 
Užívám si samozřejmě i procházek, jak hovawartích, tak bordeřích. Do naší hovabordeří smečky jsme přijali nového člena, pětiletého ridgebecka a já mohl při seznamování zúročit všechny absolvované kurzy. A fungovalo to a já se choval jako slušný občan civilizované, demokratické země. :-)
 
 
Asberry, Barney, Oradea, Dea, Acarai
 
Panička taky dala do kupy, sice zapršené a roztřesené video z hovawartí výroční procházky, ale aspoň něco. Zde.
 
Doma mě dost týrají a já za to občas rozkopu zahradu, ale samozřejmě tajně, tak aby na to nikdo nepřišel. 
 
Uprchlík
 
Na nic naštěstí nepřišli
 
 
Taky bych chtěl všem doporučit nově otevřený eshop DVA PSI. Kdyby jste chtěli nakoupit nějaké vánoční dárky pro nás chlupáče, víte kde. 
 
 
Hana mi udělala krásné fotky, tak přidávám jednu na závěr. 
 
 
Hezké studené radovánky všem.