Beroš potápěčem, Beroš obranářem.

16.08.2014 20:20

V cuku letu píši Vám, co nového já zas mám. 

Jak již příspěvek naznačuje, stal jsem se potápěčem a taky skokanem. Jak se to projevuje? Nejprve mi upadl míček do vody. Už je to tedy déle, ale byl jsem zachycen na video, jak zadržím dech na téměř 10 hodin. Totiž 10 sekund. Tenkrát jsem míček nevylovil, ale když mi včera upadl do vody můj oblíbený Gappay míček a panička přemýšlela, že sundá boty i kalhoty a do (dle jejích slov) hnusného Labe pro něj vleze, použil jsem znovu svůj potápěčský um a na zhruba dvacátý pokus ho vylovil. Taktéž jsem prokázal své plavecké umění skokem do vody a to prosím z můstku. Páníček mi tam tak pro legraci hodil klacek a já bez váhání hodil šipku a pro klacek doplaval. Říkejte mi lachtane. 
 
Dále jsem postoupil na druhou metu v obranách. Ve čtvrtek mě tam panička vzala, abych vybil opět načerpanou energii. Byl jsme pochválen, že mi tábor prý velice prospěl a tak jsem v druhém kole postoupil k pouštěčkám nebo vybíhačkám nebo jak se tomu říká. Nejprve mne zarazilo, proč jsem volný a panička mne už nedrží, ale rychle jsem se zorientoval a pro rukáv si doběhl. To jsme opakovali ještě třikrát, než jsem se z těch dlouhých běhů zadýchal. 
 
Aby se to ovšem nezakřiklo, nebudu se tolik chválit, protože minule jsem se vychválil za stopování a od té doby si opravdu nemůžu pomoct, ale lítám po stopě jako blázen, vybíhám ze čtverce a kňučím a panička už neví co se mnou a tak prý znovu, od začátku, dokud se nezklidním. 
 
Jo, mám nového kámoše. Je to kluk, je mu 5. měsíců a je to Australský ovčák. Nerozhodí ho, ani když do něj občas narazím v plné rychlosti a tak spolu děsně řádíme a občas i plaveme a protože bydlí kousek ode mne, tak se potkáváme občas i dvakrát denně. Dnes jsem se s ním dokonce rozdělil o stopu, protože přišel zrovna, když mi panička vyšlapala čtverec a tak jsme čuchali a vyžírali spolu. Bohužel se ale za chvíli stěhuje. 
 
Taky jsem někde vyhrabal 4 fotky z mého dogdancingového závodu. 
 
 
Tanči, dokud můžeš, tanči to udýcháš......:)