Dogdancingový závod "O nymburskou tlapku"

06.07.2014 20:14
Ahoj,
 
dnes jsem se zúčastnil svého prvního ,,vážnějšího" závodu. Říkám vážnějšího, protože jsem na něj musel i trénovat. Panička vymyslela sestavu s rekvizitou, převleky, hudbou a triky. Cvičili jsme na chytila jsem na pasece žížalu a chytali jsme plyšovou. Já jí podal a panička jí pak měla na krku. To byla ta nejobtížnější část, protože ta žížala mě děsně lákala a já po ní potom při cvičení skákal. Tak jí panička po odchycení zase rychle propustila. 
 
Poslední trénování proběhlo v pátek, kdy jsem chtěl paničku trochu pozlobit a tak jsem většinu cviků neprováděl a jen koukal nebo prováděl jinak. Viděl jsem ale, že jsem to přehnal, protože byla fakt naštvaná a řekla, že to tedy necháme osudu a už to zkoušet nebudeme. 
 
Dneska bylo šílené vedro, čekal jsem skoro hodinu ve stínu na cvičáku, než půjdeme na řadu a to jsme šli jako první. I když jsem byl už pěkně uvařený a znuděný, řekl jsem si, že nenechám paničku ve štychu a cvičil ze všech sil. Jen občas jsem maličko ztratil koncentraci a měl tendenci trochu očuchat zem. I tak jsem ale paničku potěšil, protože jsem všechny cviky provedl, tak jak jsem měl a dokonce i přes vedro v poměrně slušné rychlosti. Naší první společnou show ocenili pátým místem. Dobře, ze sedmi. Ale první tři místa obsadili borderky a to je, uznejte, tvrdá konkurence. :) 
 
 
Tady ještě přidávám fotky ze včerejšího mantrailingu, za než děkuji Psí škole Bobík.