LVT Švábov

05.08.2014 18:35
Minulý týden si vzali páníčci dovolenou a já jel do roboty. Tou byl Letní výcvikový tábor pro nás psy. Dorazily jsme v sobotu večer. Ještě předtím jsme si na chvíli půjčili Twixu, se kterou jsem se vyřádil a pak hurá na cestu. 
 
 
Jak jsme dorazili, hned jsem si vzpomněl, že už jsme tu byli v květnu a měl jsem radost. Všude rybníky, louky a lesy a spousta psů. Hned jsme vyrazili ještě na krátkou procházku po okolí vše očuchat a pak se šlo brzy spát, abychom byli fit ráno na stopy. 
 
Tam jsem byl pochválen, jak mi to šlo. Prý mám styl a můžu se začít připravovat na zkoušky. Nadchlo mě to natolik, že jsem všechny další stopy proběhl rychlostí světla. Nevím proč se to už nikomu nezdálo, většinou jsem kritizován za pomalé tempo. I přes výtku si ale nemůžu pomoct, tak hrozně mě to baví, že jak vím, že jdeme na stopu tak letím a kňučím a prosím páníčky, ať už čucháme. Tady je malé stopařské video
 
Kromě stopování byly na programu také obrany. Bylo mi řečeno, že je beru jako hru a zájem sice mám, ale jsem něžný. :) Což já i páníčci bereme jako velkou pochvalu. :) Tady opět video, tentokrát zase z mého pohledu. :)
 
 
 
Dál jsem cvičil poslušnost, kde jsem vylepšoval svůj oční kontakt. Normálně mi začali zakazovat koukat se na ruku se žrádlem a musím koukat do očí. Není to jednoduché vážení. :)
 
 
 
Ve středu jsme si udělali menší výlet k lomu. Jinak jsem se občas koupal v rybníce a chodil na procházky, ale cvičení bylo vyčerpávající, tak jsem většinu tábora prospal na pokoji nebo u auata a šetřil síly na cvičení do kterého jsem se snažil dávat všechno. 
 
 
Taky jsem si vyzkoušel výstavy a bonitace. Na obojím jsem byl s hovawartkou Májou, do které jsem se bláznivě zamiloval (bohužel je to láska neopětovaná), nicméně jsem úplně zapomněl, že mi vadí ukazovat zuby, takže panička byla velmi nadšená.
 
Poslední den se mi bohužel udělalo nevolno, tak jsem se už cvičení nezúčastnil. Panička mi totiž dala konzervu, která byla dva dny otevřená v autě. Již jsem ji zažaloval za pokus o ublížení na zdraví. :)
 
No týden to byl náročný, tak jsem byl rád, že jsem zase doma, ale jak jsem si odpočinul, tak bych jel zas. :) 
 
Stále věřím, že ze mě ještě něco bude....no jo, ale co když už bylo. :))
 
Více fotek zde.