Mám stránky! :)

15.09.2013 16:12

Ahoj všichni, 

panička řekla, že když už mi jsou tři měsíce, že jsem docela velkej a že prej si můžu psát svoje stránky. Cha, to se mám. :) Ale protože jsem trochu lajdák, tak jsem to moc nestíhal. A taky jsme byli s páníčkem a paničkou na dovče, kde mě utahali k smrti, takže jsem se z toho teď musel vzpamatovávat. A hádejte co. Večer prý jedu s paničkou na něco čemu říká služební cesta s mým kámošem Willym. To jsem se teda doma moc neohřál. 

No ale co nového. Každý den teď trénuju abych uměl povely. To mě moc baví, protože dostávám strašně ňaminek. A za ty já udělám cokoliv. :) Jen občas nechápu, co po mě ti páníčkové chtějí. Navíc mi zakazují papat jídlo ze země a to tedy nechápu proč, když je tak moc dobrý. Třeba dneska jsem našel úplně špičkovou rozjetou žábu. Měla dokonce všechny čtyři nohy. A u lavičky ležel oběd z bříška nějakýho člobrdy. A to se teda páníček rozlobil, že jsem to ještě neviděl. Vyzvedl mě do vzduchu až sem se strachy málem po.... a pak jsme kolem toho ,,oběda, museli furt dokola chodit a já se na něj nesměl ani podívat. A přitom prej jakej pán - takovej pes. Páníčkové furt naříkaj, že chtěj zmrzlinu, dortíček, kafíčko, kinder bueno a ani kvůli tomu nemusej dělat sedni, lehni nebo k noze. A taky se furt jenom válej a pak se divěj, že jsem prý na hovawarta nějakej línej. A já tak rád lenoším.

Tady Vám teda postnu nějaký video ze včera, ať vidíte, co všechno už umím. A kdyby něco páníčci dělali blbě, tak jim to klidně můžete říct. Jsou to prej totiž docela začátečníci. A vezmou si mě - génia! :) 

https://www.youtube.com/watch?v=IKuUkMmmugY&feature=youtu.be

 

Tak já už musím jít balit, ale budu sem poctivě psát. Slibuju. Pac a haf! Berry