Panička je zpátky!

28.03.2014 12:50
Co to znamená? Zas Vám budu psát. :)
 
Doufám, že máte radost. :)
 
Musím říct, že jsem byl rád, že je zpátky. Jen co jsem ji z dálky uviděl, tak jsem jí poskákal, oblízal a vůbec s láskou přivítal. A teď spolu často jen tak ležíme a relaxujeme. 
 
 
Panička teda říká, že už nejsem pes, ale kůň. Prý jsem neuvěřitelně obrovskej. To mě trošku naštvalo, tak jsem si z ní udělal malou legraci. S páníčkem totiž řekli, že měním srst nebo co, takže je ze mě obrovská chlupatá koule. Koupili mi tedy Furminátor, který ze mě vytáhne všechny odumřelé chlupy. Dopadlo to tak, že už skoro žádné nemám. 
Nicméně, panička mě česala a stála za mnou a já tedy nehnutě to česání trpěl. A ona pořád jak jsem velkej a že jsem kůň, tak jsem při tom česání vystřelil zadní nohou a paničku kopl. Páníčkovi to taky připadalo jako velká legrace, tak jsme se tomu asi hodinu smáli, ale paničku to dost šokovalo. :)
 
Včera jsme taky všichni společně jeli do Prahy. Tak mě vzali do mých oblíbených Riegrových sadů - do psího parku. To je úplný sci-fi. Je tam totiž vždy kolem deseti psů a všichni na volno, takže tam prý psychopaticky pobíhám a nevím koho pozdravit dřív. :) Hrozně mě to ale vyčerpalo. Panička říká, že je ze mě ještě větší lenoch a že jsem trochu přibral, takže prý budeme sportovat. Dnes mě ráno vytáhla na devíti kilometrovou trasu, kterou teď budeme chodit a trochu běhat skoro každé ráno. Naštěstí jsem ale pořád v lepší kondici než panička, takže jsem při ,,běhu,, ještě zvládl honit ptáky a rozjímat. 
 
Včera jsme taky byli paničce ukázat, jak jsem se zlepšil v obranách. Teda. Bylo to v plánu. Ale byl jsem unaven po té Praze, tak jsem se na nějaké vychloubání vykašlal. :)
 
Kdyby jste chtěli mrknout, tak mám ve fotogalerii konečně doplněny fotky z prosincového modelingu. Taky mám doplněn diář a prý ještě něco přibude. Vypadá to na akční léto. 
 
 
 
Tak se těším.
B.