Podzimní radovánky

23.10.2015 21:38
A je tu zase podzim.
 
Barevné listí, pouštění draka, ořechy....
Ne nebojte, nebudu sem dávat video jak louskám oříšky. :-) Ale louskám. Nejvíc mě baví, brát páníčkům ty sesbírané a loupat je na právě zametené podlaze. 
 
 
Za poslední dva měsíce jsme toho zase zažili mnoho.
 
V září jsem byl opět v Lednici. Tentokrát nejel Willy, ale borderky, kterým jsem tak mohl ukázat můj oblíbený lednický areál. Je to nostalgie, vracet se už třetím rokem na má oblíbená místa a tak si to náležitě užívám. Opět jsme se svezli na lodičce a prošli k Minaretu a Janovu hradu.
 
 
Panička se jela vzdělávat na seminář s Evou Štemberovou o výchově hovawarta a odnesla si mnoho poznatků, které si na mě opět zkouší. Hned na to, mě vzala i na praktické cvičení s Evou, kde jsme i s Willym a Bardem trénovali provozní poslušnost a zvyšovali sebevědomí a klid při střetávání s ostatnímu ubručenými samci. 
To jsem si mohl o pár dní později vyzkoušet na mega výroční hovawartí procházce, kde se sešlo 24 psů. Vzal jsem s sebou i Káju, Barneyho a Willyho a náramně jsme si to užili. Fotky zde.
 
Bodyguard, Arya, Acarai, Bard, Goldie, Mia, Bella, Ammy, Daryna, Dea, Larfo, Agnes, ?, Bony, Barney, Kuba, Bonnie, Dart, Asberry, Willy, Barny, Oněgin, Amy, Czara
 
Podařila se mi složit další zkouška a to tentokrát zkouška ZOP. Tu jsme jeli skládat do Berouna, kde jsme ji úspěšně složili i s dalšími třemi hovíky. Panička mě pomlouvá, že to mohlo být lepší, protože jsem prý hystericky čuchal a zradil ji v naší nejsilnější disciplíně, kterou je odložení. Ale nedalo mi to a prostě jsem si šel očuchat místo, kde se odkládali přede mnou holky, no. Samotná poslušnost byla celkem ok, ale u té skupinové už mi došla trpělivost a tak jsem všemožně naznačoval, že bychom si mohli jít hrát třeba s fenkami, co s námi byly ve skupině nebo dělat cokoliv jiného. I tak nám to ale dalo na známku velmi dobře a jsem vlastně rád, že už to nemusím zkoušet znovu. :-)
 
Já, Amy a Barney
 
Objevil jsem opravdu velkou zálibu ve frisbee, škoda, že ho panička neumí házet, a tak jsme se při tréninku s borderkami bavili a fotili. Taky jsem natočen jak cvičím trochu dogdancingu.
 
 
Ve fotogalerii tady i na rajčeti spousta nových fotek, takže to tentokrát bude spíše fotoreport. :-)
 
Mějte se všichni krásně a užívejte barevného světa.