Šťastné a veselé... :-)

28.12.2015 09:31
 
Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé, po roce Vánoce, Vánoce, Vánoce přicházejí......
 
Miluju Vánoce. Všichni mají totiž čas a tak venčíme jako o život se čtyřnohými kámoši. Borderky s Ronym, Kája, Molly a nějaké ty hovi procházky, to všechno bylo a je na denních plánech. Taky jsem měl své první vystoupení. :-) S Twixou jsme vystupovali na Vánočním Jarmarku. Připravili jsme si synchronizované vystoupení dogdancingových triků. Panička akorát trochu pozapomněla sestavu a zpanikařila, ale prý to nebylo moc poznat, tak mi to tolik nezkazila. :-) Kupodivu jsme měli celkem dost diváků, což ji právě poměrně vystrašilo. Naštěstí šel po nás Chaps a ten zase válel, takže myslím, že jsme celkem dobře reprezentovali nás čtyřnohé. Alespoň soudě dle toho, že si nás pak každý chtěl hladit, já podával dětem packy a ukazoval sudy (samozřejmě za úplatky). Za normálních okolností se mi totiž lidé spíš vyhýbají, protože jsem co? Velkej a černej. :-) Stačí ale hodit piruetu, udělat panáčka a pukrle a lidi mají rázem pocit, že jsem ten nejhodnější pes na světě. Matky vysílají své ratolesti pro pohlazení, babičky rvou piškoty a muži, ti oslňují okolí svými znalostmi o psech. Třeba, že Chaps s Twixou jsou borbel kólie a já retrívr. Panička většinou uvádí na pravou míru, že jsem hovawart a tak se rychle opravují, že tedy borbel kólie a ten howard, však je to skoro to samé. :-) Zde je ukázka z ukázky, ale žádný zázrak fakt nečekejte. :-)
 
S Bardem Debbie-Ann
 
z procházky
 
Po zbytek času vánočního většinou hlídkuju dům a páníčci obchází nejširší příbuzenstvo s dárky a většinou se navrátí i s nějakým darem pro mě. Taky užíváme sněhu. A že ho v Poděbradech máme, jen se koukněte. :-)
 
 
Před Vánoci jsem taky složil poslední letošní zkoušku a to ZZO. Myslím, že se mi povedla o trochu lépe než ZOPka. Nezkazil jsem třebas odložení, že. Což mi panička nemůže dodnes odpustit. :-) Pro změnu jsem se ale nějak omylem vykejdil u lehni, což mám zas na talíři. Naštěstí panička zkazila odložení za pochodu, kdy téměř zakopla o vodítko, čímž se zastavila a připravila mě tak o body. Vše jsme myslím napravili při speciálních cvicích, které byli kupodivu daleko lepší než v reálu a já neutekl za žádným psem, ani se nezvedl, když ke mně přišla fena. Tedy napravili pomyslně, protože na bodování nám to moc nepomohlo. :-)
 
Taky jsem se zúčastnil hovawartího speciálu s Evou Štemberovou. Cvičila se poslušnost. Já už jsem sice mazák, protože jsem nebyl prvně, ale zase tam byla spousta nových psů a trénování není nikdy dost. :) Po cvičení jsme šli ještě na procházku pod dozorem a protože den předtím jsem pařil do rána s Willym na jedněch narozeninách, byl jsem vyřízený jako dlouho ne. Tady jsou všechny fotky ze speciálu od Hanky. 
 
Jo, takhle mě tam týraj hlavou dolů :-)
 
Ještě jednou jsem taky zavítal do Adršpachu na užil si výletování na Ostaš, Broumovské stěny a klasiku - Adršpachské skály. Je to tam prostě krásný. 
 
No a prosinec je ještě podstatný v jedné věci. Slavím polonarozeniny, takže mi bylo přesně 2 a půl a tím mi už zbývá jen půlrok do pomyslné dospělosti, kdy bych se měl stát spořádaným psem. Ufff. :-) To jsem tedy zvědav. Dostal jsem malý dortíček, aby si páníčkové vyžehlili, že jsem na druhé narozky žádný nedostal a takto mi září oči štěstím. :-)
 
a ještě to nejde otočit...:-)
 
Teď už doužiju posledních pár dní vánoční pohody a zítra hurá na "hory". 
 
Ještě jednou pohodové Vánoce všem vám, kdo sledujete jak se mám, nebo jste sem zavítali zcela náhodně. :)
 
Doufám, že se nebojíte petard a vy co ano, tak nebojte, brzy bude po všem. 
 
několik milujících očí :-)