Sutiny a blbiny.

20.07.2014 16:22
Ahoj psi a lidi,
 
dlouho jsem nic nepsal, ta to chci napravit.
 
Za posledních 14 dní jsem se výcviku příliš nevěnoval a spíš jsem jezdil na koloběžce, chodil na procházky, k vodě a do hospod a podobně se flákal. 
 
Minulý týden jsem si měl jet vyzkoušet sutiny, ale panička mi padla s horečkou, tak jsem ji hlídal, aby to přežila a jen jsem procházkoval s páníčkem.
 
Tento týden je zase hrozné horko a to se nedá nic, jen jezdit k vodě. Tam jsem se válel skoro celý týden. Jen škoda, že je moje pískovna dost přelidněná a tak mě pořád drží na stopovačcce, abych nepošlapal nikomu ručníky a nelítal za ostatními psy. Občas tedy prosím kňučením, abych mohl támhle za fenkou a támhle za další, ale panička vždycky říká, ať nedělám komedie a nedělám z ní tyrana a nechápe, jak to, že ostatní pejsci leží v klidu u deky a ani se nehnou. To já tedy taky ne. 
 
Nevím jak Vám, ale v tom vedru ty procházky taky nejsou to, co normálně. My tu navíc máme spoustu kolařů a bruslařů, tak jim z toho dělám trochu adrenalin a zkouším jejich brzdnou dráhu, když se nečekaně zastavím nebo přeběhnu na druhou stranu chodníku.
 
No a dnes jsem byl hledat v sutinách. Já tedy ještě moc nehledal, vlastně vůbec, jen jsem se učil označovat osoby štěkáním a prošel jsem si budovu. Bylo to fajn, zase spoustu dobrot, dokonce i tvaroh, kterej jsem měl až za ušima. Zvládl jsem i těžký schody, jen bylo trochu vedro, a to pak nemám takovou chuť k jídlu a pracovní nasazení, ale stejně jsem se snažil. A panička zase pozorovala zkušenější kolegy a hrozně se jí to líbilo.
 
 
Trošku jsme taky v poslední době fotili, tak mám pár nových fotek z procházky s Johankou a tak vůbec. Tady.
 
Mějte se fajn a snad se nám brzy umoudří počasí.