Sutiny, obrany, výlety a tak.

02.09.2014 23:33
Ahoj,
 
předně se omlouvám mým pravidelným čtenářům za dlouhou neaktualizaci, ale panička je v jednom kole a tak se na mě vyprdla. 
 
Teď abych tedy lovil v paměti, co jsem všechno dělal.
Pokud si dobře vzpomínám 16. srpna pršelo. Zajímavé, že? :) A ono když prší, tak se stěhuju k páníčkům a nebo když je hrozný vedro. Prostě moje fyzické pohodlí je mi většinou nade vše. Už jako malej prcek jsem téměř jako jediný zůstal ležet v chladu záhona, i když si moji sourozenci užívali přítomnosti návštěv, že jo mami? :) A tak i přesto, že mám dveře do svého domu často otevřené, většinou jen zkontroluji, jestli je u páníčků vše v pořádku a jakmile jdu odpočívat, přesunu se k hlavnímu vchodu a hlídám. Pokud teda neprší. A v tu sobotu pršelo. Koukal jsem tedy s páníčky na film, když jsem ucítil úžasnou vůni. Potichu jsem se zvedl, abych nehlučel do toho filmu a hle, koukám, že mám na stole připravenou večeři. Přemýšlel jsem, jestli jsem náhodou ten den už večeři neměl, měl jsem pocit, že ano, ale co, nemusím přeci řešit malichernosti, dal jsem si klidně i tu druhou, když mi ji připravili. 
 
Dojím to, rozvalím se s plným pupkem a najednou vyčítavej pohled, křik a totálně dojemnej příběh o tom, jak těch třičtvrtě kila vařených srdcí, nakrájených na malé kousíčky, bylo připraveno na zítřejší záchranářský trénink. No nebudu to poslouchat celý večer, nejsem blázen a naštěstí přestalo pršet, tak jsem šel raději zase ven. 
 
Druhý den jsme na ten trénink stejně jeli. Zase jsem vyhledával v sutinách, teda spíš se učil označovat štěkotem a taky jsem si prošel ty sutiny, starou půdu, příkrej žebřík...Tady jsou nějaké fotky. Bavilo mě to, musím říct. Hned jsem si pamatoval, že jsme tam štěkali a to vůbec není špatný, když za to dostanu ňaminy.
 
 
17. srpna, zatímco jsem v sutinách skoro zachraňoval zapadlé lidi, se také narodilo mé mámě 9 štěňátek, tedy mých sourozenců. Kdyby jste chtěli, koukněte na ně sem. Jsou úžasní, hned bych si s nimi pohrál. :)
 
Nějak v týdnu mi potom panička odjela, tak jsme měli zase týden pánskou jízdu s páníčkem. Hodně jsem se váleli a pili pivo, ale i chodili na procházky.
 
O víkendu jsme byli už zase v plném počtu a tak jsme v neděli vyrazili na výlet na Trosky ještě s Willym a jeho páníčky. Cachtali jsem se v potoce, hráli si, chodili lesem, sbírali ostružiny, jabka, hrušky, švestky a houby a nakonec vylezli na pannu a bábu.
 
 
Dnes jsem vyrazil ještě na obrany. Páníček vzal kameru a dali jsme ji Lukášovi (figurantovi) na čelo. Řeklo se mi, že budou točit hlavně mě, tak jsem do toho dal všechno a opravdu se snažil. Bohužel ale kamera mé rychlé pohyby neunesla a tak je z toho takový mazanec. Kdyby jste se i přesto chtěli podívat, jak jsem se zlepšil a zadržuji pachatele, zde je ten hokus pokus. :)
 
V pátek mi páníčci na týden odjíždějí a neberou mě s sebou, takže jsem trochu uražen a snad to tu nějak zvládnu bez slz. Hned poté se zase ozvu.
 
Mějte se všichni skvěle.