Vánoční závod

14.12.2013 21:19

Ahoj všichni,
dnes jsem se zůčastnil vánočního závodu v Letňanech.

Ze začátku jsem se tedy trochu nudil, protože starší pejsci závodili v kategoriích ZZO a vyšších a tak jsem musel být zticha a nikoho nerušit, abych jim to nezkazil. A přitom tam bylo tolik potencionálních kamarádů. Páníčky to tedy docela bavilo pozorovat, ale zase jim narozdíl ode mě byla pekelná zima.
No a pak přišel závod. Ten spočíval v tom, že vyběhl páníček nebo panička, přeskočil překážku, proběhl slalomem a pejska, který mezitím čekal, si zavolal, běžel s ním zpátky a pak buď člověk nebo pes proběhl tunelem. No jak jistě vidíte, tentokrát překonávali překážky lidi, né psi, čímž mi panička dost pokazila celkové skórum. Já jsem totiž přiběhl na zavolání jako blesk a tunelem proběhl téměř bez váhání, ale panička ty překážky prolézala jak šnek.
Nakonec jsme tedy byli z celkového počtu 34 závodníků v pořadí 14. Začnu paničku trochu cvičit no. Naštěstí jsem výhru ale dostal já a to pamlsek, který vypadal jak jahody v čokoládě na tyčce, masovou konzervu a kliker. Kliker není jedlej, takže nic moc, ale zbytek jsem bral. Půlku pamlsku jsem dostal za odměnu rovnou a konzervu zblajznul doma.
Po závodě jsem se navíc ještě mohl proběhnout s o měsíc starším hovíkem, což byla taky super odměna. Sice jsme si uělali hrací plochu na chodníku a všem překáželi, ale to nám tedy nevadilo. Pak se začalo zase rychle stmívat, tak jsme jeli dom.

 

Fotodokumentace moc nebyla....

 

...takže kdo mě najde je král. :)


V týdnu se zase oteplilo a bylo hned po sněhu. To jste si asi všimli. :) Tak mi aspoň panička připravila párkrát stopu, když nemrzne. Jinak se nic moc nedělo, kromě radikální změny v mém stravování, ale o tom až v další novince.

Mějte se všichni krásně.