Všichni jsou blázni ...

03.06.2014 21:50

Vítám všechny,

co je u mě nového? 
 
Nic moc.
 
Minulý týden se nesl v duchu aktivních procházek, cvičení, stopování, lenošení, jedení, hlídání a podobných běžných činností.
 
Začátkem týdne jsem se třeba rozhodl, že trochu pohnu s tou pergolou, co doma stavíme. Prý se tam pak bude grilovat a to já griluju moc rád. Nejprve jsem tedy popoháněl zedníky a říkal jim co a jak a pak jsem to už nevydržel a vzal to do vlastních pacek. 
 
 
Taky jsem koukal na nějaký pořad o zvířatech a hrozně mne zaujal pštros. Hned jsem vyzkoušel, co má z toho strkání hlavy do země. On jí tedy strká převážně do písku, ale ten jsem nepotkal, tak jsem vzal zavděk hlínou a hrál na schovávanou. No není to špatný.
 
V pátek jsem se zase rozhodl, že pořádně vyzkouším Badíkovu lekci č. 1 - jak správně vetřít vůni do kožichu. Říkal jsem si, když vůni, tak vůni a našel jsem tu nejvoňavější rybu v okolí. Byl jsem úplně nadšený, vše udělal podle návodu a pak přiběhl, oslnit Twixu s kterou jsem byl zrovna na procházce. Ta byla nadšená. Né ovšem už paničky. Vůbec se jim ten Chanel nelíbil a to byl zadarmo. V autě předstírali, že budou zvracet a vrchol všeho byl, když mě prodavačky téměř vyhnali ze Zverimexu. Pak mě páníčkové vzali k vodě. Jupí. Tam mě dokonce ještě udělali úžasnou masáž celého těla. Až mnohem později sem si všiml, že mi ten Chanel smyli. Jsem tedy zvědav, kdy se mi zas podaří takovou vůni najít. 
 
Taky jsem chtěl říct, že k vodě chodím rád nejen proto, že je to v tomhle vedru úžasný osvěžení, ale taky se vždy ukáže, jak jsem krásně hubený. Však koukejte.
No a panička pak začne panikařit, že jsem prý jako z koncentráku a co se stane? Dostanu dvojitou večeři. Oh happy day.
 
No co dál. V neděli jsem se opaloval na zahradě s paničkou. Já teda pro jistotu pod keřem. 
Taky se mi povedl další super tah a to cuknout naplno vodítkem, zrovna když si panička kupovala zmrzlinu a pak ji ještě bleskově slízat.
 
Večer jsme pak jeli na procházku s Barným. Zastavili jsme a jak se otevřel kufr, zbystřil jsem vetřelce a vyběhl ho odehnat z dosahu skupiny. Hlídání je přeci moje poslání. No a hádejte jak mě odměnili?? Moje skupina to vůbec nepochopila. Prý jsem bezdůvodně hystericky štěkal na nevinnou paní. Ty lidi vůbec netuší, že to nebyla nevinná paní, ale nebezpečný ruský špión. A já místo vyznamenání dostal stopovačku.
Dnes už ale litují. Stopovačka mi do krve rozedřela podpaždí, takže si mě dnes předcházejí. 
 
No a poslední dobou aktivně natáčíme, takže přikládám další dvě videa.
 
Sestřih z mého cvičení a procházka s borderkama aneb všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo. 
 
hlídám
pořád hlídám
ještě stále hlídám
hlídá panička :)