7 měsíců

09.01.2014 20:33

Ahoj.

Neskutečně to letí a dnes je mi zase o měsíc víc. Páníčkové se zase dojímali, že ještě nedávno jsem byl osmitýdenní štěňátko a teď je mi už 7 měsíců.

Můj život se po vánočních prázdninách zase vrátil do starých kolejí. Prý ale jen pro tento týden, protože mám podezření, že mi páníčci chystají sdělit nějakou hroznou novinu. Teď ale chodím buď s páníčkem nebo paničkou do práce, na procházky, do restaurací nebo na nákup a prostě je tak všude doprovázím a hlídám jako obvykle.

Už je to taky skoro měsíc, co jsem začal jíst syrové maso. Kromě toho, že mi chutná a přestal jsem být tak hubený, obdivují páníčci moje hovínka, které by prý bylo hodno někde vystavit. :) Zeleninu už jím snad úplně všechnu, dokonce i nenáviděný ledový salát, i když, že bych ho nějak miloval, říct nemůžu. A naučil jsem se kousat.

Dnes, asi k mým 7 měsícům, jsem s páníčky jel na jatka, kde jsme vyzvedli spousty kostí a vnitřností prý za super ceny. Páníčci si pak u mojí boudy udělali řeznictví a začali mi všechno porcovat. Musím říct, že jsem z toho byl celkem zaskočený a koukal na to jako tele na nová vrata. Na stole se válelo spousta srdcí, jazyků, plic a slezin. Mám z toho ale 17 super večeří a dostal jsem tak obrovský oběd, že panička přísahala, že mám boule na bocích. Šel jsem to tedy pak večer vychodit na dlouhou procházku.

Taky mě dnes po dlouhé době zvážili a změřili a hlásím, že mám 31,6 kg a 61 cm.

Jo a ještě jeden dárek jsem dostal. Páníčkům se přehodila rodinná oslava, a protože se prý dostávají diplomy za poctivou účast na všech hovawartích školkách, jedeme v sobotu do Brna. :-D

Ségra! Těším se na Tebe! :) I na Vás všechny ostatní. 

A teď dokonce koukám, že jede i Badík a že jsme spolu všichni ve skupině. Tak to se těším o to víc. :)