8 měsíců

10.02.2014 04:01

Ahooooj.

Dnes (teda včera) je mi 8 měsíců, tak jsem paničku uprosil, alespoň k malé aktualizaci.

Pánskou jízdu s páníčkem zvládáme špičkově. Navíc jsem byl krátce po paničky odjezdu vystaven další zkoušce odvahy, neb na tři dny odjel i páníček a já zcela osiřel. Naštěstí se mne ujala border tlupa, takže jsem neuronil ani slzu a užíval si prázdnin. :)

Od konce ledna chodím pravidelně - nepravidelně na obrany. Někteří možná víte, že nejsem zrovna nejzuřivějším kousačem, ale klid a rozvaha je moje motto a tak se s rozumem po kouskách zlepšuji. :)

Jinak jsem si dost užíval sněhu. Opravdu jsem té bílé věci zcela propadl a ona už je zase pryč??
Tak jsem z nudy alespoň poctivě začal strážit zahradu a jen tak někdo si už kolem netroufne projít.
To by se leda musel utkat se mnou. :)

Páníček říká, že krásně poslouchám, tak mu to nebudu vymlouvat. Navíc mě uplácí párkama, tak si to nebudu kazit. :)
Nicméně jsem v den mých 8 měsíců usoudil, že už jsem velkej a mohl bych mít nejaké děti. Neklaplo to. :)

No a jinak si chodím hrát s různými kámoši. Málem mě zakousla čivava, tak jsem musel vzít nohy na ramena. Ale nejsem posera, to vubec ne. :)

A když se mi stýská po paničce, tak si oblékám její tričko na spaní. Ale prý to nemám moc říkat nebo budu muset chodit hrát do nějakých nočních show. :)

Mějte se fanfárově.

Berys