Bílá, bílá...komu by se nelíbila....

27.11.2013 20:59

Ahojte lidičky,

Chtěl jsem Vám napsat novinky z víkendu, ale protože probíhal podobně cvičebně jako ten minulý, říkal jsem si, že bych Vás také mohl dočista otrávit. Rozhodl jsem se tedy vymyslet nějakou kulišárnu, abych to mohl okořenit, ale příroda mi vyšla vstříc a tak přeci jen něco úplně nového mám. :)

Nejprve Vás ale otrávím.:)

Panička na víkend onemocněla, takže jsem ji o víkendu jen občas přiběhl podpořit do postele oblíznutím tváře. Samozřejmě ideálně po tom, co jsem si na zemi našel nějaké to hovínko. :)

V sobotu jsem tedy vyrazil cvičit jen s páníčkem. Ze školky jsem nadále nadšený, mám tam stejně starého hovawarta a vůbec to není stereotypní. Tentokrát jsme nacvičovali nějaké cviky na bonitace jako semknutí skupinou nebo přivolání mezi lidmi.

No a včera jeli páníčci zařizovat něco pracovního na sever Čech. Já jel pomáhat a někde u Jablonce začal být najednou celý svět bílý.  Já to tedy neviděl, neboť jsem spal, ale pak mi zastavili na nějaké louce a surově mě vykopli ven. Vůbec jsem netušil, co je ta věc na které stojím, tak jsem k ní čuchal, skákal, válel se a musím říct, že se mi vůbec moc líbila. Škoda že jsme zase brzy museli k nám do Polabí, kde je tráva stále zelená. Mé první setkání se sněhem mi páníčci aspoň zaznamenali, takže mé nadšení můžete vidět zde.

No a dnes na procházce jsem si jenom malinkato chtěl čuchnout k jedné paní, která jedla housku. Ta se mě tak moc lekla, že mi tu housku celou hodila a pak vzala nohy na ramena. Divili jsme se tomu s otevřenou pusou (já tedy plnou) a ani jsme nic neřekli. :) Ale aspoň jsem měl oběd zadara. :)