Jin a Jang aneb po úspěchu neúspěch. :)

02.06.2015 13:00
 
Ahoj přátelé,
 
tento týden nás čekal další víkend, který byl ve znamení zkoušky a výstavy a protože ten poslední zkouškově-výstavní byl relativně velmi úspěšný, tak se to pro tentokrát muselo otočit. :)
 
Vše začalo další páteční zkouškou z dogdancingu. Měli jsme v plánu rychle do konce května složit zkoušku HtM1, protože od 1.6.2015 se u této divize mění řád a zkouška bude obsahovat 3 cviky, které neumím. Ve starém řádu mi chyběl pouze cvik jeden a to pivot u levé nohy. Vrhli jsme se tedy s paničkou na jeho nacvičení a 10 dní jsme pilně trénovali a také pilovali cviky předchozí, za které nám minule byly strženy nějaké body, abychom případně nedokonalý pivot nějak vyrovnali. Zkoušku jsme zvládli na jedničku, samozřejmě hlavně já, takže jsme odešli s pocitem, že to byla opravdu velmi pěkně odcvičená zkouška a že to mám určitě na výbornou. O to větší bylo naše překvapení, když jsme zjistili, že jsme dostali DISK. Bohužel jsme totiž kruhový pohyb secvičili nevědomky ve špatné pozici, takže jsme dostali 0 a tudíž diskvalifikaci. Za všechny ostatní cviky včetně pivotu jsem dostal opravdu plný počet bodů, takže nebýt této chybičky, byla by to krásná výborná. Až se mi dostane do ruky video, tak ho sem na památku hodím. :) Pravdou samozřejmě je, že jsem nechtěli, aby nás případně do budoucna někdo pomlouval, protože pokud složíme všechny zkoušky první divize, budu mít titul Master of Dogdancing I. úrovně a nerad bych, aby se tradovalo, že jsem to měl lehčí. :) A teď hurá na učení pivotu u pravé nohy, otoček u levé a chůze v jiné heel pozici. :)
 
V neděli jsem musel zase na výstavu, Zdálo se mi to od paničky jako podraz, obzvlášť když jsem zjistil, že za 14 dní jsem přihlášen ještě na jednu. Rozhodl jsem se tedy, že se pokusím udělat si nějakou vadu na kráse, abych si pojistil, že na výstavy už nemusím. Celý týden jsem tedy pracoval na pokřivení dvou spodních zubů, abych se zbavil nůžkového skusu. :) To se mi podařilo a z výstavy nás pan Adlt poslal s dobrou a bez umístění. :)
No a teď vážně, spousta lidí se ptalo paničky, co se stalo, že mám z výstavy D. Věc se má tak, že mi Adlt objevil, že dva spodní řezáky nejsou v nůžkovém skusu (ostatní zuby ano). Po komplikovaném dni, kdy až po delší době zjistila panička, co jsou vůbec řezáky, jak má vypadat nůžkový skus a že je tedy opravdu asi nemám v nůžkovém skusu, jsem ještě absolvoval procházku po výstavě, kde jsem své zuby musel ukázat opravdu kdekomu. Názory na závažnost této vady se liší a zatím nám nikdo se stoprocentní jistotou neřekl, zda je to vada vylučující z chovu. Co je nám záhadou je, že na předchozích pěti výstavách, svodu mladých, spousty školkách i táborech, kde mi do huby koukal kde kdo, jsem vždy odešel s posudkem: "nůžkový skus". Páníčci si tedy myslí, že jsem prostě nějakou záhadou ještě před rokem měl zuby v pořádku a někde si je záměrně pokřivil. :) To už ale nezjistíme a necháme o mém případném uchovnění rozhodnout ty nejpovolanější. Fotky z výstavy zde. 
 
 
Teď k těm lepším zprávám. :) Po výstavě jsem šel na další hovawartí procházku, tentokrát jen s Bardem. Panička to celé zdokumentovala a tak video z procházky naleznete zde. Já k tomu jen doplním, že jsme si s Báďou za těch pár procházek opravdu padli do oka a že mám toho kluka rád. :)
 
Minulý týden se vůbec nesl zase po dlouhé době v duchu videí. Takže musím doplnit záznam z další hovawartí procházky, kde se nás sešlo dokonce 16 kousků všech možných ras. Fotky doplněny tady.
 
 
Taky jsme byli trénovat s borderama a já Twixe záviděl, že dělá Frisbee, tak jsem si to taky zkusil a pro srandu tu máme další video. :)
 
No a z dalšího tréninku máme zase pro změnu spoustu fotek. :)
 
 
Toť asi vše. Mějte se krásně. :)