Kdy jindy začít běhat do vody než v prosinci.....:)

01.12.2013 22:05

Dobrý večer přátelé,

čím bych dnes začal.

Začnu asi mými nešvary. :) Jak víte nebo nevíte, páníčci se vehementně snažili odbourat moji lehkou odtažitost k cizím lidem, takže mě spousta lidí v poslední době hladila a krmila. Musím říct, že se mi to moc líbilo, ale ,,zcela nečekaně“ to vyústilo k tomu, že jsem dle slov páníčků ,,největší žebrák pod sluncem“. Nevím co mají, chtěli abych se mazlil s kdekým a já zas chtěl dobroty. Při té příležitosti jsem zjistil, že když lidem začnu podávat packy jen tak, jdou naprosto do kolen. A vždycky něco dají. Nejraději mám ty lidi, kteří krmí u Labe kachny. U těch je totiž i jistota, že něco mají. :)

No jo, jenže jsem taky dost vyrostl a navíc jsem černej, takže se mě lidé začínají bát. Proč zmiňuju černou barvu? Je asi pravda, že lidé mají k černé negativnější vztah,  než k světlé, takže mě považujou za dost nebezpečného. :) Často se mi tedy na procházkách stává, že se lidi pomalu otáčejí a mění směr nebo nutí již z dálky páníčky, aby si mě připnuli na vodítko. To jsme teda zvědaví, co budou dělat, až budu úplně velkej. :) Ale prý už teda nesmím běhat za cizíma, achjo….

V pátek jsem byl na procházce s Twixou a Chapsem a trochu pocvičit. Panička se mnou zase začala trénovat dogdancing, protože poslední týdny na to úplně nějak zapomněla, tak teď poctivě cvičím slalom, otočky a skok na paničku a v pac a ťap jsem skoro profesionál.

Odpoledne jsme taky u paničky práce v Benátkách potkali velkýho hovíka Bonifáce, tak jsem si s ním mohl pohrát. Už jsem dost velkej na to, že si můžu hrát i s velkými pejsky a nikdo se nebojí, že mě zašlápnou.

V sobotu jsem byl ve školce. Bylo to fajn jako vždy. Vyhrál jsem si s čertem – mým miniaturním kamarádem, který mi skáče po hlavě a po zádech a páníčci jsou hrozně nadšení, jak sem na něj ohleduplný. Ale kdo se má prát s takovým prckem? Taky jsem si hrál se stejně starým hovíkem a vůbec to bylo tuto sobotu takové volnější. Byl jsem pochválen, že se nepokouším zvedat z povelu lehni, což vzhledem k mé lenosti a měsícům tréninku není žadný problém.  Jen to nevykejdění je pořád třeba ještě dotáhnout k dokonalosti.

Dnes jsem byl na mega dlouhé procházce zase s Twixou, Chapsem a taky Ronym. Následoval jsem labradora do Labe a poprvé vletěl až do hloubky. Byl jsem holt dost rozjívený, ale prý jsem si teda na koupání nemusel vybrat zrovna prosinec.

Ráno jsem měl taky snídani s miminama. Jedno si se mnou pořád chtělo hrát s autobusem, ale já jsem ho raději jen očuchal, oblízal a nechal ho hrát si samotného. Já už jsem na autobusy dost velkej.

Večer jsme se byli podívat na rozsvícení vánočního stromečku. Nevím co je na tom tak zajímavého, já se tam dost nudil a doufal, že zas brzy pojedeme domů. Ale vánoční atmosféra už se začíná vkrádat do ulic, všude hrozně lásky a prý brzy budou dárky….co asi dostanu….