Můj týden od A do Z

03.11.2013 16:17

 

Tak mám za sebou opět týden plný zážitků.

V pondělí jsem se byl podívat na zkouškách z dogdancingu. Závodil Chaps s Anežkou a je z něj master. Chaps umí úplný psí kusy, tak se od něj snažím něco pochytit.  Byli tam i bordeří sourozenci, tak jsem si zablbnul s Twixou a Deeveem a s Twixou jsme taky trochu zapózovali. :)

Z dogdancingu tam dělal zkoušku i kolega hovík, v půlce si to ale rozmyslel a vyběhl z ,,taneční plochy“.  Bohužel se rozběhl zrovna za mnou a málem mě láskou snědl, takže jsem vypadal jako zkouško kazič.  Já si ale zrovna užíval svého dopoledního šlofíku a za nic nemohl.

V úterý se nic zvláštního nedělo, kromě toho, že páníčky hrozně udivilo, že jsem začal hlídat. Seděli jsme totiž večer v restauraci, v horním patře, kde zrovna nikdo nebyl. Po nějaké chvíli se na mě přišlo podívat nějaké lidské mimino s tatínkem a já začal štěkat a štěkal jsem tak dlouho, dokud jsem je nevyhnal. Teď to občas praktikuju i na jiných místech.

Ve středu se mi podařilo sníst igelitový pytlík, na kterém byla výborná játrová paštika. Páníček z toho ale dělal hrozné haló, tak jsem musel jít zase k doktorovi, kde mi do tlamy nalili nějakou hnusnou věc a o pytlík mě připravili i se snídaní. Večer jsme pak odjeli do Adršpachu, do pelíšku ve kterém jsem už jednou byl s Willym. Tentokrát to tedy bylo bez něj a s oběma páníčkama. To mi bylo o dva měsíce míň než teď, takže jsem tentokrát měl víc síly prozkoumat tam i okolí.

Ve čtvrtek jsme tedy vyrazili na velký výlet po skalách. Hrozně se mi tam líbilo. Běhal jsem všude možně, pozoroval kachny, hrabal díry do písku, prolézal skály a dokonce jsem se byl i projet na lodičce, což jsem tedy bohužel úplně celé zaspal.

,,Já nic nehrabal"

V pátek dělali páníčci nějakou práci, tak jsem ohlídal auto a pak jsme dali ještě malý výlet. V Trutnově jsme potom vyzvedli Willyho, který k nám jel na víkend. Jeho panička byla někde, kam Willy nesměl, takže z něj byl už od minulé soboty dočasný sirotek. Chudák z toho byl celý smutný, takže jsem se o něj staral. Akorát se pořád bojí té tmy, takže si ho moje panička raději vzala v pátek dovnitř a já jsem jel s páníčkem hrát poker. Domů jsme se vrátili až v noci a já úplně zapomněl, že tam Willyho máme a vzpomněl se na něj až ráno.

V sobotu jsme hlídali s Willym zahradu nebo pobíhali uvnitř. Pak začalo pršet a my si našli novou zábavu – hraní za deště v záhonu. Panička se zděsila, když nás uviděla. Bláto jsme měli až za ušima – hlavně já.

V neděli si pro Willyho přijela panička. Já byl v nové psí školce, která nás ale moc nebaví, protože se tam nikdy nesmí běhat na volno. Navíc tam mají ošklivý tunel, kterého se bojím, takže jsem i sabotoval cvičení. Prý jsem trošku srab. :)

No a teď po tom náročném týdnu odpočívám.