Obrany

18.12.2013 21:10

Ahoj,

tak jsem si byl včera zase zkusit obrany. Tentokrát to nebylo jen tak, ale šel jsem 3 kola jako velkej chlap. První kolo jsme stihli ještě za světla. Už to nebylo na kůži, ale na tu velkou věc, na kterou kousají velcí pejsci. No kousal jsem, ale hodně jsem u toho také rozjímal a vychytával nejlepší okamžiky ke kousnutí. Přeci se nebudu bezmyšlenkovitě honit za rukávem. Když už jsem ho ale chytil, tak jsem nepochopil, proč s ním mám běhat kolečka. Jasně trošku popoběhnu, hrdě zdvihnu ocas a hlavu, ať se všichni podívají, jaký jsem hrdina, ale pak zalehnout ať mi to nikdo nevezme a prozkoumat kořist. No jenže to je prý zase špatně nebo co, takže mě panička táhla za postroj, já ležel, figurant křičel ať mě táhne dokud se nezvednu a já stále ležel a kopal nohama a lidi kolem se smáli. 

Když jsem šel na druhé kolo, byla už úplná tma. Na cvičáku rozsvítili takové to světlo, jak svítí na fotbalových stadionech. Stál jsem tam a čekal co bude, když se ozvala do ticha rána bičíkem, pak křik a ze tmy vystoupila má kořist.....

 No nešel jsem po ní, co si myslíte. Pěkně jsem si počkal až přijde úplně ke mě a pak ve správnou chvíli zaútočil. :) 

Ve druhém a třetím kole jsem si tedy už tolik nelehal, abych udělal paničce radost a hlavně proto, že jak jsem se vždycky nečekaně zastavil a panička bežela dál, tak jsem udělal parakotoul. 

No, suma sumárum, prý jsem trochu líný a na příští hodinu dostanu nějaké drogy. :) Ale jinak dobrý. Od nového roku bych tedy měl chodit kousat častěji, abych se naučil správnou techniku, upevňoval sebevědomí a hlavně měl prima zábavu. A páníčci mě mají přes Vánoce pořádně rozdráždit, abych se vrhal po kořisti jako divej. :) To jsem tedy zvědav jak. :)

Přidávám nějaké fotky z nedělní procházky se smečkou a z dnešní procházky s páníčkama.

Mějte se prima.