Podzim

27.10.2013 22:04

Ahoj všichni.

Tenhle podzim je prý tak krásný. Já teda nemůžu porovnávat, protože je to můj první podzim, ale pořád lítáme někde venku nebo chodíme do restaurací na zahrádku, tak je to asi fajn. V pátek panička odjela, tak se mi zadařilo opět ukrást její ponožku a zaujmout její místo v posteli.

V sobotu jsme za ní s páníčkem dorazili do Prahy a šli jsme na Divokou Šárku pouštět draky. Byl s námi i Willy, tak jsme se jako vždy pořádně pošťuchovali. Už od prvního setkání spolu vedeme neustálý boj o hračky. Když jsem byl úplně malý, tak jsem vždycky prohrál, ale teď na něj občas udělám děsivý obličej, otočím se zády a Willy se zalekne a nechá mi ji. Alespoň jsem si tedy myslel, že už má nějaký respekt, ale v sobotu mi dal packou přes čumák a hračku mi ukradl. Začal jsem tedy hrát na city a knučím na něj, ať mi ji vrátí. Všem to přijde hrozně legrační, a tak se našemu dohadování smějou.

Draky jsem nakonec pouštět nemohl. Naopak nám pořád s Willym vyčítali, že jim na ně šlapeme. Ale ostatní se asi bavili a my si alespoň mohli nerušeně prozkoumávat okolí.

Vypadaly mi stoličky a teď se mi prořezávají nové a je z toho krve jako z vola. Zrovna jsem si hrál s Willym, když si toho panička všimla a zděsila se, že jsem si prokousl jazyk nebo pokousal Willa. Ten byl ode mě chudák celý od krve.

Taky jsem to tady trochu přeorganizoval. Už je to tedy delší doba, tak jste si možná všimli. Každopádně co je důležité. V úvodu je v levém sloupečku můj diář, kde můžete vidět, kam se chystám. A druhý listopadový víkend bude ve znamení hovawartích školek. V sobotu mířím na Moravu a v neděli do Prahy. Tak se třeba potkáme. :)

V týdnu jsem začal jen tak z legrace trénovat základní prvky z dogdancingu. Páníčkům bohužel pořád moc nejde synchronizovat pamlsky, ruce a nohy při slalomu, tak to pletou a já chudák nevím co dřív. No, říkám jim pořád, že se mají ještě hodně co učit. Tady je malé video z dneška a na začátku ještě odložení z mé oslavy čtvrtého měsíce života, které nikdo neměl čas vložit na internet. Jen ten povel hopi jsem trochu sabotoval. :)

Video !