První zkouška :)

19.04.2015 22:03

Dnes se musím (pozdě, ale přece) pochlubit s první složenou zkouškou. 

Jak víte, trénuji s borderkama dogdancing a s paničkou jsme měli už delší dobu natrénováno na Freestyle 1. Chtěli jsme ji skládat již na podzim, na cvičáku kousek od nás, ale panička neměla ten termín čas a nevěřila mi, že bych ji zmákl v neznámém prostředí. Pak jsem ji ale přesvědčil, že to musíme zkusit a tak jsme minulý pátek vyrazili do Jenštejna. No, úplně cizí prostředí, takže to byla velká zkouška mé pozornosti. Měl jsem zákaz očuchávání psů a veřejných prostor, což normálně nerespektuji, ale cítil jsem, že by panička byla fakt zklamaná, kdybych tam zlobil a tam jsem se snažil soustředit jen na ni. I tak mi ale začátek zkoušky maličko ujel a při slalomu mezi nohama jsem se delší dobu rozmýšlel, zda si mám jít očuchat lákavě vonící roh cvičící plochy nebo pokračovat v prolézání. Cítil jsem při mém váhání, že panička má zástavu a tak jsem se nakonec rozhodl pro ni a pak už jsem z ní nespustil oko. Strhli nám jen 4 body. Jeden za mé zaváhání, dva při otočkách, protože jsme s paničkou lehce neohrabaní (při otočkách máchá panička zuřivě rukama a já jí mlátím do nohou) a poslední strhli paničce za špatné využití taneční plochy. I tak nám to ale dalo na známku výborně a já tak dostal svou první kokardu. Škoda, že není jedlá. :) Usoudili jsme ovšem s paničkou, že naše číslo opravdu není moc pohledné a jsme trošku vtipní tanečníci, takže video ze zkoušky bude pouze neveřejné a odtajníme ho pouze jednotlivcům na vyžádání a za poplatek. :))