Puberta?

05.04.2014 09:51
Ahoj přátelé,
 
prý se mnou mlátí puberta, asi.
 
Moc nevím, jak by se to mělo projevovat, ale řeknu Vám, jaké lumpárny jsem si vymyslel. Hlavně na paničku. Zjistil jsem totiž jednu pozitivní věc. Panička mě už téměř neudrží. Proto je celkem jednoduché útéct za každým psem, kterého potkáme. Je to velká sranda, protože páníčci pak mají plné ruce práce křičením, že jsem hodnej a běžím si jen hrát, že mi ani nestihnou vynadat. Většinou navíc dostanou vynadáno oni od lidí ke kterým přiběhnu. Tady u nás si totiž pejsci moc nesmí hrát nebo chodit na volno nebo co. Lidi si totiž myslí, že my psi, jsme natural born killers - totiž rození zabijáci a jediným naším cílem na procházce je dostat co nejvíce psů. 
 
No panička se teda na mě teď hodně zlobí, tak mě přihlásila do další psí školky, která začíná dnes. Taky se mnou teď hodně trénuje chození u nohy a hodně mě chválí, když si jiného psa nevšimnu. Za odměnu mě pak hledá psí kámoše, což není úplně lehký. Ještě, že mám Twixu. 
S Twixou a Chapsem jsme byli na procházce včera. Brodili jsme se společně v Labi. Teda já se brodil a Twixa plavala vedle mě a pak jsme se mokří honili po lese. Jednou jsem to úplně nevybral a narazil jsem plnou parou do stromu. Totálně mě to srazilo k zemi, ale hned jsem běžel dál. Akorát později si panička všimla, že mám lehce odřenou hlavu. No, prý jsem střevo. :) 
 
Taky jsme potkali jorkšíra, jehož panička se nebála ho se mnou pustit. Dělal jsem tedy hodnýho a podřídil jsem se mu. Všichni kolem se děsně smáli, když viděli jak se válím na zádech a sedí na mě ten prcek. Jasně, že jsem to dělal jen pro pobavení, přeci bych se nebál prcka, to vůbec ne. :)
 
 
Abych nezapomněl mám taky další zábavu. Nebo lumpárnu jak tomu říkají páníčci. A tou jsou běžci. Teď jich je u nás hodně. A je velká sranda se na ně vyřítit a začít po nich skákat a přemlouvat je, ať si jdou hrát. Občas je tahám za nohavice. Ale páníčci jsou za to na mě hodně naštvaní a prý asi začnu chodit se stopovačkou. To zní dost pozitivně. Pořádně stopovat jsem chtěl už dlouho. 
 
No čeká mě náročný víkend, tak pak poreferuji. Mějte se všichni hezky a užívejte volna.