Smutná zpráva !

12.01.2014 10:31

Moji milí přátelé, známí, náhodní návštěvníci.

Bohužel Vám musím sdělit velice smutnou novinu. Ne nebojte se, nic se mi nestalo. Jen v naší smečce dochází k menším změnám.

Páníčci si mě dnes ráno posadili a panička mi povidá: „Myšáčku musíme Ti něco říct, pár týdnů teď budeš jenom s páníčkem“. No prostě z paničky vylezlo, že si kdysi dávno objednala nějaký výlet bůhví kam, kde snad není ani internet nebo co a kde jí nemůžu navštívit. Když si to totiž objednávala, tak ještě prý zdaleka nevěděla, že mě budou mít. Teď mi sice tvrdí, jak je děsně smutná, že se tak dlouho neuvidíme. Tak dlouho znamená ode dneška do 26. března. Ale podle mě to teda kvůli mně mohla zrušit. Ať to stojí, co to stojí.

Jede dokonce i s paničkou Willyho, takže s ním se taky neuvidím, protože ten si teď bude vegetit někde v Jablonci s jeho paničky rodiči.

No co no. Uděláme si tu s páníčkem pánskou jízdu. Budeme ponocovat, koukat na televizi, hrát poker, pít pivo a dávat nohy na stůl. Takže to snad nebude tak špatné.

Co mě ale opravdu trápí je to, že se Vám teď musím přiznat k jedné nemilé věci. Vůbec nevím jak to říct. O to hůř, že jsem se nedávno podíval, kolik psíků navštěvuje tenhle můj web. Myslel jsem, že bych Vás spočítal na drápech dvou pacek a ono ne.

A teď Vám všem musím říct něco, kvůli čemu mě možná už nikdy nebude chtít vidět, nebo navštívit tuhle mojí virtuální boudu. Achjo, do čeho mě to ta panička dostala. No prostě…….Ne, já to prostě neřeknu. Nóóó, jak to jen říct. No prostě….já….neumím….psát!!!!!!!!

A je to venku.

Vy si teď určitě myslíte, že jsem lhář, ale já se jen styděl. Vážně. A jestli můžete tak mi prosím odpusťte. Já se to naučím, třeba někdy. Je mi fakt líto, že jsem Vám to neřekl hned.

No a proč to vlastně říkám teď. Tohle všechno mi sem přepisovala panička. Páníček totiž řekl, že na tyhle věci není a že klidně komukoliv rád přetlumočí osobně nebo po telefonu, jak se mám, ale nic co mu diktuju, nikam přepisovat nebude. Takže to znamená, že se Vám teď pár týdnů nebudu asi ozývat.

Jsem sice domluven s paničkou, že když se dostane na skype, tak jí třeba nějaký novinky nadiktuju a ona je sem přepíše. Ale protože neví, jak to s tím internetem bude, tak je taky možný, že se s Vámi spojím až koncem března.

Snad se sem zase někdy vrátíte a kvůli té malé, bezvýznamné lži na mě dočista nezanevřete.

Budu se na Vás těšit.

S některými se navíc v mezidobí doufejme uvidím osobně, tak mě snad vezmete na milost.

S pokorou

Asberry Na3