Trochu šílený víkend :)

20.05.2015 00:00
Ahoj všem,
 
mám za sebou celkem dost náročný víkend, kdy se sešla sousta akcí, na které mne panička přihlásila. 
 
Vše začalo v pátek odjezdem na Speciální výstavu hovawartů. Ano, přesně po roce jsem se opět objevil na výstavních prknech, protože loni jsme 17.5.2014 dočasně pozastavili mou výstavní kariéru. Naše rozhodnutí vzniklo z faktu, že se mi na výstavách nelíbilo natolik, že jsem zdrhal z kruhu a páníčci usoudili, že 750,- Kč se dá celkem dobře vyhodit i jinde. Rozhodnutí napomohl i druhý fakt, a to že ani páníčkům se na výstavách moc nelíbilo. A to už je, uznejte, trošku divné, podnikat něco, co se nikomu z nás nelíbí. :) 
Musím říct, že toto rozhodnutí mi udělalo velkou radost, ale všechna sranda jednou končí a tak nadešel čas vrátit se zpátky na prkna a pokusit se vybojovat nějakou pěknou známku k případnému uchovnění. 
 
V pátek jsme tedy dorazili na Knížecí rybník a hned se vydali na procházku s Bárným a Samíkem, s kterými jsem poté i sdílel jedno lože -  totiž chatku. To mi zvedlo náladu a hodilo na toto krásné prostředí hned příjemnější pohled. Ráno jsme ještě vyrazili na další procházku, kvůli které si přivstal a přijel dřív i Bard a tak den nezačal vůbec špatně. Bohužel ale počasí nám psům nepřálo a začalo být šílené vedro. Já navíc musel do kruhu na posouzení, kde jsem musel asi hodinu čekat na slunci, než přijdu na řadu. Vůbec mi nedělalo radost čekání v černém kožichu a ani fakt, že mým spolubojovníkům se pan rozhodčí moc nelíbil a snažili se od něj uprchnout. Paničku to kupodivu ani moc nevyděsilo, naopak mi neustále říkala, že já to prostě ustojím, že už jsem velkej a není čeho se tam bát. Tak jsem ji tedy poslechl a předvedl své zuby i jiné části těla v pozici sfinga, kdy jsem zatajil dech a ani nemukl. To paničce udělalo strašlivou radost a řekla mi, že tohle jí jako vítězství i docela stačí. Přesto jsme oba doufali, že bych mohl dostat výbornou, což by znamenalo, že už bychom na žádnou klubovou výstavu nemusel. Bohužel byl však pan rozhodčí velice přísný a tak ze 13 psů udělil výbornou pouhým dvěma. O to větším překvapením bylo, že mě pak vybral do čtyřky, která bude běhat o pořadí. A nakonec mi i přidělil třetí místo. Fotky z výstavy najdete tady a moc za ně děkuji Haně Hanigerové a Martině Vršecké.
 
Hana Hanigerová
 
Hana Hanigerová
 
Hned v neděli po výstavě jsme si s paničkou zajeli složit vytrvalostní zkoušku AD. Ke splnění zkoušky bylo třeba zdolat během 3 hodin 20 km. Panička jela na koloběžce, protože jinak by to nestihla a já běžel. Ze začátku jsme se trochu dohadovali o tom, kam smím a nesmím běhat. Panička mi z nepochopitelných důvodů zakázala křížit jí cestu nebo tahat na různé strany a já se pak urazil a běžel vedle ní jak spráskaný pes. Oba jsme se shodli, že na výlet s vodítkem už nepojedeme, protože těžko soudit, pro koho to bylo ve finále větším trestem. Opravdu obdivuji všechny dogtrekkaře, kteří si tuto jízdu dokáží užít, ale já po propuštění z vodítka paničku málem samou láskou snědl a strávil nespočet minut svobodným válením se v trávě. Nutno ale říci, že nás zkouška přeci jen donutila nějak se sladit a alespoň jsme to s tím vodítkem pořádně natrénovali, takže až nám zase cyklostezku zaplaví vlna turistů a bude potřeba vodítko použít, budeme si teď už snad mnohem víc rozumět. Mimo jiné máme samozřejmě radost ze složení zkoušky, nového zážitku a potrénování fyzické zdatnosti. :)
 
 
Aby toho nebylo najednou málo, vydali jsme se hned v pondělí zkusit složit další zkoušku z dogdancingu a to DwD1. To už byla jiná. Věděl jsem, co mě čeká a těšil se až zatančíme. Tentokrát byla velká část tanečních kroků na paničce a protože je to jelito a neumí počítat doby, byla značně nervózní a popletla mi cvik, kdy mi při podávání pacek říkala povely obráceně. To mě trochu zmátlo, ale nakonec jsme to zvládli jen s malou bodovou ztrátou. Jeden bod byl opět stržen paničce za špatné využití taneční plochy. Kdy už se poučí to tedy nevím. I tak mi to ale dalo na výbornou, i když jsme po skončení zkoušky spíš mysleli, že nás kvůli paničce disknou, protože vůbec nevěděla, jestli si napočítala dobře doby a neskončila moc brzy.
 
Hana Hanigerová
 
 
Hovawarti v Nouzi - banner
Zde nejdete hovíky, keří neměli štěstí a hledají nový domov!