Už jsem velkej!

23.09.2013 21:49

Tak jsem byl včera v nové psí školce, kde páníčkům slibovali, že mě naučí stopovat, což by mě moc bavilo. Jenže – všichni tři jsme usoudili, že je to tam hrozný a rychle jsme utekli. Řekli mi tam totiž, že jsem ještě malý pako a že se tam měsíc musím chodit jen koukat, pak se začnu učit sedni a tak, a pak teprve někdy hodně v budoucnu stopy. Kdyby se mě zeptali, tak bych jim řekl, že sedni a tak už dávno umím, ale vzali jsme nohy na ramena, tak jsem jim to ani říct nestihl.

Odpoledne jsme jeli za Anežkou. Anežka mě cvičí v sobotu s dalšíma prckama, ale tentokrát jsme jeli k ní domů, kde jsem si nejprve pořádně pohrál s borderákama, kteří jsou jen o trošku starší než já. No a pak jsme šli na hřiště a panička se naučila stůj, že prý by mě přitom mohli třeba změřit nebo co. A taky válení sudů. To je legrace, protože panička se u toho vždycky hrozně směje.

A pak mě píchla včela. Jedl jsem švestky, co někdo prostřel na zemi a najednou mě píchla do pusy. Běžel jsem za paničkou, aby mi to pofoukala a ona prý, že dobře mi tak, že nemám žrát ze země, co nemám. Proč to tam někdo dává, když to nemám jíst, tak tomu teda nerozumím. Tak jsem alespoň Anežce vyjedl strašlivě nenápadně z kapsy psí škvarky. A to jsem taky dostal vynadáno a přitom to nebylo vůbec ze země. Naštěstí jsem je stihl spořádat skoro všechny, než si toho někdo všiml a to byste nevěřili, jak moc byly dobrý. Takže mi to vynadání teda vůbec nevadilo.

No ale proč hlavně píšu – JSEM UŽ VELKEJ. Už mám dva přední horní zuby dospělácký. A jsem tedy hrozně uraženej, protože páníčkové si toho vůbec nevšimli, i když jim ty blbý zuby musím ukazovat denně. A já jsem si toho taky nevšiml, takže ani nevím, kdy se to stalo.

No jo, nenadělám nic.

Tady můžete mrknout, jak se válím: https://www.youtube.com/watch?v=74MsBXnLMKk&feature=youtu.be