Zasloužený odpočinek...

30.09.2013 23:11

Pondělí bylo ve znamení válení. Jsem totiž po víkendu, kdy jsem držel partu se staršími psy úplně zničený. Panička říká, že dokonce tak zničený, že vydržím v klidu v povelu lehni.

Byl jsem tedy jen na procházce s Barniem – to je kokršpaněl, který si se mnou nechce hrát a začíná se mě bát. :) No možná trochu přeháním, ale už si na mě netroufá vrčet, když na něj štěkám. Jde ze mě totiž respekt!! :)

A to se netýká jen Barnieho. Venku totiž už vědí, že jsem tady šéfem. Jo, jo. Tak například minule jsem si to nakráčel k nějakému malému, ale dospělému psovi, jen si ho tak přátelsky očuchat a ta jeho panička začala křičet na moje páníčky, ať si mě okamžitě chytěj na vodítko, protože bych ho mohl zabít packou? Jo, jsem úplný Chuck Norris. :) Nedávno zase na paničky křičeli od nějakého labradora, ať jdu honem na vodítko, protože jsem černej. Panička řekla, že labradoři jsou tedy pěkní rasisti, což nevím co je. Ale věřím jí.

Jinak má panička rýmu a nešla do práce, tak si mě vzala jako společnost do jejich boudy, když už jsem tam teda předtím byl. A mě se tam začalo líbit. Ukradl jsem ponožku, která se válela pod postelí a držel si ji i při spaní, aby bylo jasno, že už je moje. A pak jsem šel zase ven, ale začal jsem se nudit a podařilo se mi proklouznout dovnitř, když tam šla babička. Ta má totiž ze mě taky respekt!!! To měla panička radost. Za chvíli se tam asi zabydlím napořád. :)

Zítra mi prý začíná krutý trénink, protože jsem měl tak nabitý program, že na to nebyl čas. Navíc se blíží hovawartí školka, kde se uvidím s bráchou a ségrou, tak se nesmím nechat zahanbit. :) Jo a přišla zpráva, že si mám do té školky vybrat nejoblíbenější hračku. Copak jsem nějaké mimino? Hračky mě nezajímají ani trochu a už vůbec ne, když po mě páníčkové chtějí, abych ji donesl. Leda výměnou za dobrotu, ale když nedají, tak už nejdu. Jediné, s čím bych si možná rád hrál je vodítko, židle v restauraci, cizí hračky, boty, oblečení a telecí kost. Počkat počítá se telecí kost do hraček? Tak to mám vybráno a uvidíte, jak si vyhraju.

Ne, tak prý nepočítá. :(