Welcome to 2016.

05.01.2016 17:51
 
A je tu další rok, který nás přivítal konečně pořádnou zimou s trochou sněhu.
 
Já strávil přelom roku už tradičně na chatě s partou kolem dvaceti dvounohých a Willym. Byl to čtyřdenní výlet, který začal tak, že mě panička uvěznila v autě s nákupem na Aperol Spritz. Poté jsme pařili a výletovali. Příchod nového roku jsem prvně oslavil venku mezi všemi a z dálky pozoroval ohňostroj. Na Nový rok za námi přijely dvě Willyho kámošky. Jediné společné foto smečky mám tady a tak k tomu musím doplnit i ranní historku, kdy kastrovaný Willy nakryl nehárající fenku. :-) Jak dopadl je jen story pro silné jedince, kterou tady raději zvěřejňovat nebudu. :-)
 
 
 
A protože starý rok je fuč a já toho v něm hodně zažil, rád bych začal malým shrnutím toho nejzajímavějšího v roce 2015.
 
                              
 
V roce 2015 jsem složil své první opravdové zkoušky a bylo jich rovnou 7. Jedna zkouška vytrvalostní AD, dvě zkoušky z poslušnosti ZOP a ZZO a všechny zkoušky první úrovně z dogdancingu. Stihli jsme tedy nakonec téměř vše, co jsme si naplánovali. Jen ten titul Mastera dogdancingu mi pořád uniká, ale já to letos napravím. :-) Tím, že jsme si vyzkoušeli konečně cvičit na ostro a ochutili řádnou nervozitu, jsme si také daleko více ujasnili, co chceme a nechceme do budoucna dělat. Ač panička určitě bude pořád něco zkoušet a zcela jasno nebude mít nikdy. :) Skončili jsme tedy definitivně se sportovkou a pověsili na hřebík jak obrany, tak stopy. Ty stopy mě sice převelice mrzí, ale když není kladeče, není ani stopy. Snad tedy aspoň někdy rekreačně. 
 
Čemu jsme ale v roce 2015 propadli, byly naše krásné vysokohorské výlety. 
 
Začali jsme v únoru výšlapem na Sněžku, kdy nás málem zabila sněžná vichřice. Nikdy nezapomenu jak nás bodal ledový sníh do očí, jak jsem se snažil někam schovat, ale nebylo kam a tak jsme museli vyšplhat až nahoru cestou zasněženou tak, že po ní nebylo ani památky. Přesto to byl krásný výlet, kdy nám svítilo slunce do tváří a kdy jsme si na konci vyzkoušeli, že co tě nezabije, to tě posílí. Takový teambuilding mezi šelmou a člověkem. :)
 
Na to jsme pak navázali třídenním přechodem hřebenovky s plnou polní na Velké Fatře. Byly to krásné 3 dny v přírodě a na horských chatách, kdy se střídal sníh s trávou a slunce s mlhou. Kdy jsem si vyzkoušel svou první velkou cestu vlakem, svůj první výlet za hranice a kdy si panička sáhla na dno na vrcholu Ploské. :-)
 
K pochodům v plné polní jsme museli přidat i spaní ve stanu a tak jsme se vydali na dvoudenní trek na Šumavu v hrozivém horku. Na osvěžení jsme však měli Vltavu a její pramen. Páníčci si vyzkoušeli vaření na přenosném vařiči a já poprvé spal ve stanu a to ještě se svou nejvíc nejlepší kamarádkou Twixou. :-)
 
Všechno tohle bylo přípravou na velký výlet na Černu horu, který se ale na poslední chvíli stal výletem na Korsiku. Čtyři dny po GR20, jezera, spaní ve stanu, trajekt, koně a nejtěžší terén mého života, kdy jsem téměř šplhal po laně. A nakonec pláž, moře a vedro. :-) Deset báječně nezapomenutelných dní. 
 
 
Doufám, že rok 2016 bude minimálně stejně tak skvělý jako ten loňský. Plány máme zatím skromné. Chceme konečně začít poctivě trénovat obedience. V prosinci jsem byl na jednom tréninku a zase jsem si připomněl, jak je to skvělý sport. Maximálně pozitivní, bez vodítka a s prostorem pro vlastní myšlení. Sice prý občas vymýšlím děsné ptákoviny, ale aspoň je sranda. Nadále budeme určitě cvičit dogdancing a nové triky. Už teď mám jeden nový v kapse a doufám, že jich plno přibude. A v neposlední řadě se nám třeba podaří objet všechny praktické semináře s Evou Štemberovou s názvy: JAK NA TO. :-) Doufám, že se hlavně poštěstí nějaký další trek. Zaslechl jsem, že se něco rýsuje, ale nechme se překvapit. 
 
Tak vám všem přeji ať máte co nejkrásnější rok 2016. 
 
Já se tentokrát rozloučím maličko smutnou zprávou a to sdělením, že sem zase do chvilku nebudu psát. Panička se opět rozhodla vydat do velkých dálek a tak nebude kdo by sepisoval mé zážitky. Já se budu do března flákat s páníčkem, chodit na pívo a řešit čistě pánské záležitosti. A čerpat sílu, protože až se panička vrátí, tak se na ty naše plány vrhnem po hlavě.
 
Mějte se krásně.